joi, 29 ianuarie 2009

SMS-uri de Valentine’s Day

SMS-uri de Valentine’s Day



Se apropie 14 februarie,ziua sfantului Valentine,relativ noua pentru romani(aceasta sarbatoare este celebrata in Romania dupa caderea comunismului in 1989),aceasta sarbatoare a prins foarte repede in randul tinerilor si nu nu mai.Aceasta zi este un prilej pentru noi toti de a ne arata inca o data afectiunea fata de persoana iubita.
Iata aici cateva SMS-uri pe care putem sa le trimitem persoanelor iubite din viata noastra:
  • E o zi cand sufletul invinge orice urma de tristete,cand tot ce a fost greu ti se pare usor,e Ziua Indragostitilor!
  • I-am cerut lui Dumnezeu o floare -mi-a dat o gradina,I-am cerut lui Dumnezeu un pahar cu apa -mi-a dat un ocean,I-am cerut lui Dumezeu un inger -mi-a te-a dat pe tine
  • Sa arzi in focul iubiri sa te ineci in oceanul fericirii!
  • Te iubesc in fiecare zi dar astazi de iubesc 120%,jumatatea mea!
  • Ti-am daruit inima,ti-am daruit sulfetul meu,am devenit o singura fiinta,TE IUBESC!
  • Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti,ci si pentru ceea ce sunt,atunci cand sunt cu tine
  • De Valentine’s Day, lasa-ti sufletul sa zburde pe potecile iubirii. Vino sa invatam sa fim fericiti. “Noi” sa fim cea mai puternica constelatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu